2005-08-06

Slött.

Det har sina fördelar att vara smal, tidigare idag var det en nackdel när jag låg på mage på golvet. Höftbenen tog emot rejält. Nu när jag halvligger på golvet (sjunker ner mer och mer, snart ligger jag väl ner helt) med benen uppdragna och särade (det där lät lite porrigt.. jag vet) så är mina utstickande höftben till hjälp. För nedre kanten av tangentbordet tar stöd mot dem och hindrar tangentbordet från att glida ner på min mage. ;-)

Om jag nu ska vara lite smygporrig också så kan jag säga att jag gärna hade legat här på detta sätt (avklädd) utan tangenbord. Med Någon över mig istället, mellan mina ben. På mig. Bredvid mig. Överallt. Ja tack.

Regnar inte längre. Godis vore sannerligen gott nu, men det får vara. Tänker inte gå någonstans nu. Mörkt är det också.. Gillar inte att promenera i mörker ensam.

Nu ska jag fortsätta titta på filmen, min favoritfilm, Änglarnas stad. Vacker film. Bra musik.

Inga kommentarer: