Igång.
Tänka sig att jag Heidi, som också går under namnet "Fröken skjutauppallt", kommit igång med pluggandet ordentligt nu. Läser och antecknar, skriver ner viktiga ord att komma ihåg och vad de innebär. På så sätt får jag en överblick över det jag läser och har läst, skriver upp saker i punktform. Blir bäst så.
Tänker snart göra två varma mackor till fika. Ikväll tror jag att det blir pasta med skinksås eller pasta med falukorv. Skulle behöva använda paprikan jag köpt innan den blir gammal, paprika kan jag ha i skinksåsen. Det går dessutom snabbt att göra och det är gott som jag vet inte vad!
Min mage är inte knas längre, den har varit ordentlig i flera timmar. Var bara före tolv som den var dum.
Jag ligger på mage på golvet och pluggar och det är i sådana lägen jag önskar att jag hade mer hull på framsidan av mina höfter. Min kropps hålls upp av mina utstående höftben nämligen. Inte så skönt i längen. Ska lägga något mjukt just där så jag inte får mer ont. Det har sina nackdelar att vara så smal som jag är. Rumpa har jag, men den är inte till stor hjälp när jag ligger på mage så.. :)
Nu, varma mackor och mer pluggande.
---
Smart jag är, lyfte ner den tunga skärmen och tangentbordet på golvet. Detta är bra på två sätt:
- Jag kan plugga vid skrivbordet.
- Det är inte skönt att sitta på golvet och surfa = jag lockas inte att surfa så mycket istället för pluggandet.
Varför har jag inte kommit på det förut? ;)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar