Pluggmusik.
Jag har konstaterat att Depeche Mode är bra pluggmusik. Vilket överraskar mig en del, av den anledningen att jag sällan kan/vill lyssna på musik med text (föredrar instumentalt) när jag pluggar för att jag inte ska tappa koncentrationen genom att sjunga med eller dylikt. Denna musik är dock toppen att plugga till. Vilket är bra.
Ringde till min bror nyss, frågade efter Engla men hon låg och sov. Jag får prova ringa senare, jag vill nämligen prata lite med gullungen. Hon är visserligen tyst i början av samtalet men när hon väl satt igång att prata också istället för att lyssna på mitt svammel så finns det ingen stoppknapp att trycka på för att få henne att vara tyst. :)
Jag har pluggat på bra nu tycker jag. Sitter och läser om det endokrina systemet nu. Inte just nu som i just nu, jag sitter trots allt och skriver en massa nonsens här i min blogg. Är det inte det sådant här är till för? Att skriva av sig om allt och inget när det börjar klia i fingrarna, skrivklåda. Jag älskar att skriva. Helt enkelt. Jag har ett stort behov av att skriva, även om det mest bara är svammel. Skönt att skriva av sig helt enkelt.
Just ja, kanske borde ta den där duschen snart eller så gör jag det efter att mina föräldrar har åkt så slipper jag stressa. Jag vill nämligen .. passa på att ta en riktigt trevlig dusch så att säga.. ;-)
Nu säger boken att jag ska läsa vidare i den, lika bra att lyda order. Dock tänker jag först gå och se om jag fått någon post idag eller inte. Och om jag har fått det så hoppas jag att det är annat än räkningar.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar