2005-08-05

Planer.

Somnade halv fyra inatt. Lade mig väl halv tre, bläddrade igenom IKEA-katalogen men där fanns väl inget som lockade mig förutom några speglar som jag gärna skulle sätta upp härhemma. Dock tänker jag inte slå in fler tavelkrokar och dylikt i väggarna så det får vara. Hade varit trevligt med speglar annars.. *harkel* ;)

Inga jobbiga drömmar inatt. Drömde bara konstigt, vilket inte är något ovanligt, men hellre det än jobbiga drömmar. Konstiga drömmar etsar sig inte fast i mina tankar, inte på ett dåligt sätt iallafall.

Dagens planer är följande (inte nödvändigtvis i denna ordning):

  • Diska undan det jag inte diskade igår.
  • Lägga in all ren tvätt i min garderob och byrå. Ser stökigt ut med en överfull IKEA-kasse mitt på golvet...
  • Plugga fem timmar.
  • Duscha och raka mig här och där (som jag inte orkat än nej..)
  • Umgås med Johanna, titta på film och ha det bra (ikväll). Nästa vecka.
  • Spela in ....
  • Slänga skräp.

Skulle säkert kunna fylla på med mer, men snälla någon - jag har inte hur mycket tid som helst på mig...:)

Inatt låg jag och drömde mig bort någonstans. Det gör jag visserligen mest hela tiden i övrigt också, men just när jag låg där i sängen ensam sådär långt in på natten så längtade jag verkligen bort härifrån. Till ett bättre ställe, där jag trivs. Jag skulle i och för sig inte säga nej till om jag fick sällskap av rätt person i sängen heller.. I min säng, här. Den som står bakom mig här, med utsikt över datorn.

Nu är det tablettintag och frukostintag som gäller.

Inga kommentarer: