Planer.
Somnade halv fyra inatt. Lade mig väl halv tre, bläddrade igenom IKEA-katalogen men där fanns väl inget som lockade mig förutom några speglar som jag gärna skulle sätta upp härhemma. Dock tänker jag inte slå in fler tavelkrokar och dylikt i väggarna så det får vara. Hade varit trevligt med speglar annars.. *harkel* ;)
Inga jobbiga drömmar inatt. Drömde bara konstigt, vilket inte är något ovanligt, men hellre det än jobbiga drömmar. Konstiga drömmar etsar sig inte fast i mina tankar, inte på ett dåligt sätt iallafall.
Dagens planer är följande (inte nödvändigtvis i denna ordning):
Diska undan det jag inte diskade igår.- Lägga in all ren tvätt i min garderob och byrå. Ser stökigt ut med en överfull IKEA-kasse mitt på golvet...
- Plugga fem timmar.
Duscha och raka mig här och där (som jag inte orkat än nej..)Umgås med Johanna, titta på film och ha det bra (ikväll). Nästa vecka.Spela in ....Slänga skräp.
Skulle säkert kunna fylla på med mer, men snälla någon - jag har inte hur mycket tid som helst på mig...:)
Inatt låg jag och drömde mig bort någonstans. Det gör jag visserligen mest hela tiden i övrigt också, men just när jag låg där i sängen ensam sådär långt in på natten så längtade jag verkligen bort härifrån. Till ett bättre ställe, där jag trivs. Jag skulle i och för sig inte säga nej till om jag fick sällskap av rätt person i sängen heller.. I min säng, här. Den som står bakom mig här, med utsikt över datorn.
Nu är det tablettintag och frukostintag som gäller.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar