Natten är här.
Natten är här och det är dags att stänga av datorn och lägga sig i sängen för att sova.
Ensam.
Skriver gärna. Läser gärna. Är som alla andra - men annorlunda.
Natten är här och det är dags att stänga av datorn och lägga sig i sängen för att sova.
Ensam.
postade
Heidi
kl.
8/20/2005
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar