Fått tummen ur.
Disken är diskad, en av ikea-kassarna med ren tvätt är rensad (lagt kläderna i garderoben ja) och jag har börjat med den andra kassen. Hann lägga ner tre par byxor i byrån innan telefonen ringde. Ett telefonsamtal ger en hel del värme, lugn och .. annat. Me like. Helt enkelt. :)
Jag går omkring i pyjamasbyxor och bh. Mer kläder blir bara för varmt när jag håller på och städar. Ska ta och tvätta några behåar för hand sedan också, när jag ändå är i farten. Ska städa ordentligt idag, torka damm överallt och dessutom ska jag duscha mina blommor. Det mår de bara bra av, har gjort det en gång förut.
Lunch ska jag laga till också. Men först ska jag få undan den rena tvätten åtminstone innan jag börjar med maten. Har fortfarande inte bestämt vad det blir för något, få se vad jag är sugen på när det är dags.
Jag vet något jag är sugen på i övrigt, som jag varit utan länge nu. Ge mig ge mig ge mig! Eller ska jag kanske säga "ta mig ta mig ta mig!" istället? ;)
Plikten kallar. Dags att fräscha upp mitt hem.

6 kommentarer:
Vem som helst? Jag kan ta dig om du skulle vilja.
Inte vem som helst såklart. SÅ desperat är jag inte och kommer aldrig någonsin att bli.
Varsågod - ta mig - du får mig. ;)
Oj. Kan du inte ge mej ett sätt att komma i kontact med dej då? Så ska jag ta dej.
Om jag ger dig min hotmail - kan du inte skicka mig ditt nummer då?
*flinar*
Jomen precis. För det är precis så det ska gå till.. Not. ;p
Kan man inte ens stava till "kontakt" så har man definitivt inget att hämta här. *helt allvarlig*
;)
Skicka en kommentar