2005-08-14

*flämtar*

Oh my oh my.. *flämtar*

Märks att det var över en vecka sedan min kropp fick uppleva ordentlig njutning, två gånger dessutom med lite "vilotid" emellan. Skakig i kroppen efteråt och .. *harkel*.. Det var inget, det här är trots allt en öppen blogg och vissa saker lämpar sig inte att skrivas om här. Eller vad man ska säga. Trevligt var det iallafall.. ;)

Trevligare än inatt. Jag har nämligen rett ut vad sista drömmen var för något, det i det varma landet. Jag och en kompis (ingen aning om vem) var och badade på en strand men valde sedan att gå till en annan strand i närheten där endast två män fanns. Av någon anledning bestämde de att de skulle ta en varsin tjej och se vad det ledde till. Han som valde mig såg väl rätt trevlig ut, solbränd och så vidare. Men attraherad av honom? Inte speciellt. ÄNDÅ så var det så att i slutet av drömmen (minns inte det som hände där emellan) så hånglade vi en del och hade sex på ett hotellrum som mer såg ut som en hytt på en finlandsfärja. Dessutom var det inte mitt rum och inte hans, utan det var Anders och hans lillebror som bodde där och vi var visst kompisar med Anders. Anders gick för att duscha och mannen drog ner mig i sängen och sa att vi skulle passa på att ha sex medan han duschade. Jag var inte så pigg på idén för man vet aldrig hur länge en dusch varar trots allt. Vi hånglade iallafall och rullade runt där på sängen och jo, vi började väl att ha sex men efter en stund var Anders klar och satt längst upp i en trapp (han såg oss inte) och deppade. Mannens ... slaknade. Vi gav upp sexet. Var ändå inte överdrivet skönt (!).

Efteråt frågade jag om han tänkt sticka nu och aldrig mer höra av sig. Att jag kanske bara var en tillfällig villig tjej. Han sa att så var det minsann inte alls (och då såg jag att hans hår vuxit en decimeter helt plötsligt. Hm) och han sa "jag kan bevisa det genom att pussa dig bland folk" och jag frågade vad fan det bevisar och han sa att om han inte menade allvar så skulle han väl inte pussa mig bland folk. Yeah right tänkte jag. Nåja, han spanade på beach volley-spelande tjejer medan vi pratade så jag sa att vi knappast kommer att hålla ihop. Jag var som sagt inte överdrivet attraherad av honom och han var inte bra i sängen och hans ego var enormt. Inget att ha med andra ord. Jag brydde mig inte när han sa att det i sådana fall var sista gången vi träffades.

Eh..? Man kan undra varför jag överhuvudtaget hånglade med honom. Jag skulle knappast hångla upp någon jag träffar på en strand utomlands. Jag skulle inte hångla upp någon alls förutom Någon i och för sig, men ändå.

Den andra drömmen jag hade utspelade sig som sagt på en finlandsfärja. Mest tjejer på båten och det var dessutom tjejer som gjorde illa sig själva. De skar sig, använde droger (de köpte öppet droger av varandra) och många av dem prostituerade sig för att de mådde skit och behövde pengar till droger. En tjej som jag gick med från förskolan upp till sexan var med i drömmen och hon var en av dem som skar sig och hade drogproblem, hon hade blivit våldtagen där på båten (fast några år innan) och hade inte anmält honom. Jag peppade henne och í slutet av drömmen så gjorde hon en anmälan trots allt. Jag vet inte vad jag gjorde på båten, för jag gjorde inte något av det som de flesta andra gjorde. Jag gick omkring och kände en enorm sorg när jag såg alla trasiga tjejer hålla på som de gjorde. Jag kunde inte göra något för dem, de var för illa däran. Obehaglig dröm. Det var den drömmen jag vaknade upp ur runt tresnåret och då var det verkligen perfekt tajming att jag fick ett sms..

Nu. Plugga mer. Kroppen har fått vila lite nu efter.. Det trevliga. ;)

Inga kommentarer: