Femman v. 34
Femman v.34
1. Beskriv dina sängkläder.
- Mörkblått lakan, påslakan och örngott är grå-vit-blå-randiga. Med hästhuvuden. Just de där tillhör mina favoriter av olika anledningar. Bland annat för att de är från Österrike och det innebär att örngottet är så stort att man får plats med två kuddar på bredden - mycket smidigt! Dessutom är det knappar på både påslakan och örngott så att täcke och kuddar inte har en chans att slinka ur sängkläderna. :)
2. Exakt vad har du på väggarna i ditt sovrum?
- På väggarna i mitt sovrum/datarum/vardagsrum/kök/allrum (hehe..) har jag en spegel och fyra tavlor. Min favorit av tavlorna hänger här ovanför datorn. Den är obeskrivligt vacker.
3. Vad finns på ditt sängbord just nu?
- Sängbord? Vem behöver sängbord när det finns en massa golvyta att fylla med saker...;-)
4. Vad tänker du på innan du somnar?
- Som om jag tänker dela med mig av vad jag tänker på då. Det är då mina innersta tankar smyger fram och låter fantasin skena iväg åt diverse håll. Jag tycker om det.
5. Hur gör du om du legat två timmar utan att kunna somna men vet att du ska upp tidigt så du måste somna nu? Kort sagt; vad är ditt sömntrick?
- Jag ligger kvar och blundar bara. Att läsa brukar också hjälpa. Att se på tv likaså. Att lyssna på musik på låg volym via mp3-spelaren funkar också - det får mig att slappna av.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar