Det blev en del.
Alldeles för lite sömn och det kändes i kroppen på jobbet idag, men jag jobbade på i samma tempo som vanligt och det var bra flyt på granskandet. Det blev 6,5 timmar idag. En lagom lång jobbstart tycker jag. Gillar inte att börja med att jobba tio timmar eller liknande. Det har hänt mååånga gånger förut. Imorgon blir det nog en längre dag, det visar sig väl. Längre dag = mer pengar = bra.
Känt mig lite smygjobbig idag, har haft lite tråkigt och när jag har tråkigt skickar jag sms. Ungefär. ;)
Engla kommer hit idag. Jag ringde till dem och frågade om hon var hemma och vaken. Det var de, men de skulle iväg till stan för att handla. Bland annat på Barnens hus. En liten Engla på Barnens hus = "Engla haaaaa!" om ALLT. Typ. Jag frågade om hon inte kunde komma hit till mig och det ska hon. Jag saknar henne liksom. Söta Engla. Misstänker att hon bland annat kommer att säga "Heidi Engla bada". Det säger hon alltid när vi träffas. :p
Just ja, måste kolla min skolmail för att se om jag fått något vettigt. Är väl två brev som jag väntar på. Imorgon borde till exempel tentaresultatet dyka upp. Känns väl.. sådär. Men skönt på sätt och vis att få veta och slippa tänka på det mer sedan. Vi får väl se.
Är idag lugnare när det gäller min ekonomi. Ångesten hänger inte över mig som ett svart moln längre. Det ordnar sig, jag VET ju innerst inne att det ordnar sig men när man just får se att ens ekonomi är åt skogen så är inte "lugn" det första som dyker upp i tankarna..
Om max en timme dyker Engla nog upp här. Då ska jag leka och läsa böcker med henne. :)
Idag kommer min bror hit. Min äldsta bror som bor i Österrike. Han kommer hit med sin flickvän. Vars namn jag inte lärt mig än, trots att de hängt ihop sen i höstas. Det är nämligen något speciellt.. namnet alltså. Har i och för sig bara sagt "hello" och "bye" till henne och inte pratat mer än så, men ändå. Hm. Social jag är.. ehh.. Jag blir dessutom utkörd från gästrummet där den 120 cm breda sängen finns. Jag får istället flytta in i mitt rum (har redan gjort det) och sova på en madrass på golvet. Går det med. En natt.
Nu ska jag göra annat.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar