Musiklista.
1. Hur stor datamängd på din(a) dator(er) upptas av musikfiler? alt. Hur många cd- och vinylskivor äger du?
8 gig tydligen. Inte mer än så. Jag skaffar sällan ny musik om man säger så.. Och antalet cd-skivor.. ehh.. *går och tittar*... 30 stycken ungefär och några singlar. Har aldrig varit en sådan som köper skivor.. Finns roligare saker att lägga pengar på..:)
2. Senast inhandlade skiva?
Eh.. Om jag ska vara ärlig så minns jag inte, det var länge sedan.
3. Senast spelade låt?
"Om du var här" med Kent.
4. Nämn fem skivor som betyder mycket för dig.
Josh Groban - Josh Groban (Samma namn på skivan alltså..) Fick den våren 2001. Tröttnar aldrig på den.
Josh Groban - Closer. Innehåller underbara låtar.
Ärligt talat.. finns nog inte ens så många som fem skivor som betyder mycket för mig....
5. Nämn tre låtar som inte finns med på skivorna ovan, men som betyder mycket för dig.
"Utan dina andetag" med Kent.
"Blott en dag" .. konstigt val kanske, men så är det.. Kan dock inte lyssna på den så ofta..
"I'll stand by you" med Pretenders.
"Everybody hurts" med REM.. bara för att...
"Stand by me" .. Älskar den, underbar låt.. och så var det det här med minnen..
6. Utse tre personer att skicka vidare frågorna till.
Ärligt talat.. jag känner nog inte ens tre personer som bloggar, den bloggen jag läser (researcher.blogg.se), det var den som fick mig att bli tvungen att svara på detta. ;p

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar