Som vanligt..
Jag är verkligen dålig på att uppdatera här, jag borde skämmas. Mina tankar har varit på annat håll, så jag har inte ens funderat över att jag har en blogg att skriva nonsens i då och då. Nu kom jag plötsligt på det så här är jag. Jag ogillar ordet "så", men ändå använder jag det ofta. Irriterande.
Vissa människor är verkligen.. underbara.
Jag är förövigt tokförkyld. Halsontet gav med sig igår, men snorandet fortsätter. Tycks aldrig ta slut, förstår inte hur det hinner produceras så mycket snor hela tiden. Äckligt och jobbigt, går åt mycket papper. Dessutom låter min röst konstig, en blandning av heshet och "prat genom näsan".. Jättevackert. Inte.
Hoppsan.. Jag har ett mail att svara på.. så det ska jag göra. Jag tror jag slagit rekord i mailande de senaste dagarna. Länge sedan jag mailade med någon, brukar mest bli prat över msn/icq/lunar/dylikt.. Trevligt med mail, det lyser upp dagar som denna. När jag är mosig i huvudet och sjuk.
Imorgon ska jag till skolan. Om jag så ska.. krypa dit.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar