Glöm det där..
... det där jag skrev om att jag skulle till skolan om jag så skulle krypa dit. Imorse var min förkylning värre än någonsin och jag börjar tro att Murphy är tokförälskad i mig. Ringde och kraxade.. ursäkta, pratade med Anna imorse om mitt mående och hon skrattade åt mig. Jag menar, jag lät h e m s k. Nåja, ringde även till Kerstin på röntgen och jag hann knappt börja prata innan hon sa "Oj, du låter förkyld?" och jag svarade att jag var tokförkyld. Hur som helst, ingen praktikdag för mig imorgon. Hon sa att det inte var att tänka på med tanke på hur jag mår, bra varken för mig eller för de stackars patienterna jag måste hjälpa till med...
Varit hos läkaren idag. Imorgon höjer jag dosen av min antidepp till 100mg. Få se om allt blir bättre då.
Annars då? Ledig fram till måndag.. Tisdag ska jag till skolan. Innan dess ska jag plugga som en tok till tentan jag har nästa fredag.. annars.. får jag å n g e s t.
Finafinafina ord från fina människor. Me like.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar