2005-05-02

Nämen.

Jösses va duktig jag är på att uppdatera här. Inte direkt nej. Nu var det visst ett par veckor sedan sist, men jag kan berätta att jag inte gjort så mycket ändå, har inte mycket att skriva om med andra ord. Idag började sista kursen för denna termin och jag kan inte förstå att jag snart gått klart mitt första år på utbildningen! Nu har jag två år kvar tills jag blir färdig röntgensjuksköterska och tro mig, det är lite skrämmande. Tiden går så fort och ibland funderar jag på om jag verkligen vill det här, om jag verkligen vill jobba med detta i ett antal år av mitt liv. Ibland tänker jag "nej för sjutton, det här är nog inget för mig!", men för det mesta tänker jag "varför inte?".

Slängde just in en sådan där Stinas kyckling i ugnen, färdig låda som tar en timme att göra. Blev sugen på kyckling och eftersom jag är hemma (sambon kommer om en stund) så bestämmer jag vad det blir för mat och nu när den ligger inne i ugnen så kan han inte säga så mycket om det...;)

Annars då? En lugn valborg blev det, i Tierp hos min sambos syster med familj. Middag, majkasa och fyrverkerier.
Igår red jag ut barbacka på Zeppolin vilket brukar leda till värre träningsvärk än när jag rider med sadel. Och så blev det också. Jag har ont i ryggen, armarna, benen, skinkorna och magen i vissa lägen. Men mest ryggen. Aj.

Nej nu ska jag störa lite folk på msn.

Hej hopp!

Inga kommentarer: