2005-05-10

Lite slö.

Okej. Nu är det som så att jag har en massa saker att göra, men jag gör ingenting. Det är inte så bra väl? Dessutom är jag både slö och lite småsenil eftersom jag ständigt glömmer bort att skriva här. Illailla.
Det här sakerna borde jag göra:
  1. Skriva på en uppgift som ska in på torsdag.
  2. Städa.
  3. Diska.
  4. Plugga till den stora tentan i juni.
  5. Träna.
  6. Fundera på vad vi ska äta ikväll.
  7. Surfa lite mindre.

Som det ser ut nu så kommer jag göra det som står efter siffrorna 1-3, och även nummer 6. Men resten? Njae.

Jag har åtminstone gjort lite skolarbete idag, som visade sig vara helt i onödan, då jag och Lisa fått en till i våran grupp som redan gjort uppgift 1-3 och det var just uppgift tre jag gjorde tidigare idag. Jag ska istället göra uppgift fyra, vilket jag tänker ta tag i snart. Men först måste jag nog diska, så att inte min sambo blir galen när han kommer hem. Eftersom disken är kvar sedan middagen igårkväll och det ser äckligt ut pga det.. tycker till och med jag, ändå har jag inte gjort något åt det ännu.

Som sagt, jag är lite slö.

Inga kommentarer: