Lista.. igen....
1: Var är dina föräldrar födda?:
I Finland. På olika orter.
2: Vad är det senaste du installerade på datorn?:
Hm.. En update service för uppdateringar till mobilen tror jag..
3: Vilken är din favoritrestaurant?:
China Garden har god mat. Alexander har rätt god mat också (oxfiléen.. mmm).
4: När badade du i en pool senast?:
I somras.
5: Har du varit med i någon skolpjäs?:
Ja. Flera gånger. Varje jul ettan till sexan (låg-och mellanstadiet).
6: Hur många barn vill du ha?:
För tillfället inga. Fråga igen om något år.
7: Vilken musikstil tycker du mest illa om?:
Ehm.. jag vet inte jag. Finns mycket skit.
8: Vad har du för tv-kanaler?:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 4+, MTV, barnkanalen/kunskapskanalen.
9: Har du åkt moped någon gång?:
Jo. Eller eh.. bara suttit bakom, vägrat köra själv..
10: Har du busringt någon gång?:
Har jag väl.
11: Har du fått p-böter någon gång?:
Ja. Typ fyra gånger eller något sådant.
12: Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungee jump eller fallskärm?:
Fallskärm kan jag tänka mig eventuellt. Det andra går fetbort.
13: Hur långt hemifrån har du varit?:
Kreta, Kos, Frankrike? Vilket ligger längst bort tro..
14: Har du en egen trädgård?:
Nej.
15: Vilken är din favorit bland tecknade serier?:
Oj. Nemi. För tidningar räknas. Så det så. :p
16: Kan du alla orden i nationalsången?:
De två första verserna.
17: Har du badkar eller duschkabin:
Inget av det. Dusch och duschdraperi.
18: Vilken är den bästa film du har sett den senaste månaden?:
Änglarnas stad förra veckan. Ingen ny dock.. den har jag sett måånga gånger.
19: Favoritpizza?:
Vesuvio med bearnaisesås till.
20: Chips eller popcorn?:
Chips.
21: Vilken färg på läppstift använder du?:
Läppstift förekommer aldrig på mina läppar.
22: Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
Eh.. va?
23: Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
Nej. Om inte uttagning till Lucia i sjätte klass räknas.. haha..
24: Apelsin- eller äpplejuice?:
Apelsinjuice då. Men bara ibland. Min mage accepterar det bara då och då.
25: Vem är den senaste som du åt ute med, och vad åt ni?:
Mamma och pappa - bakelser som de hade med sig (budapestbakelse till mig)
26: Favoritchoklad?:
Marabou digestive kanske...
27: När röstade du senast?:
Nej till att införa Euro som valuta i Sverige..
28: När åt du en hemodlad tomat senast?:
Vet inte riktigt.
29: Har du vunnit en prispokal någon gång?:
Nej, bara rosetter (hästtävlingar).
30: Är du bra på matlagning?:
Ibland.
31: Klarar du att tanka själv?:
Öh.. ja. Konstigt vore det annars.
32: Har du beställt något från tv-shop någon gång?:
Nej.
33: Pepsi eller coca cola?:
Coca-cola.
34: Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?:
Nej.
35: Vad var det senaste viktiga du handlade?:
Mat kanske.
36: Har du kräkts offentligt?:
Tyvärr ja. Utanför en djuraffär. Magsjuk..:(
37: Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?:
Jag har hittat den sanna kärleken. Så då fattas bara pengar. Tackgemig.
38: Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Ja.
39: Har du ringt något betalnr?:
Ja.
40: Kan man vara vän med sitt ex?:
Jo (oftast i alla fall, beror på hur personen är och så..).
41: Vem besökte du senast på sjukhuset?:
Sjukhuset.. när var jag på ett sjukhus senast? Ingen aning.
42: Hade du mycket hår som liten bebis?:
Ja. Mycket och kolsvart.
43: Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
Orkar inte tänka efter, det är väl något standardmeddelande jag pratat in.
44: Vad har du i din väska?:
Pappersnäsdukar, en kondom (vet inte hur länge den bott där, hm), kvitton.
45: Berätta om rutinen innan sänggåendet.:
Ta medicin, borsta tänderna, kissa, klä av mig, ställa in insomningstimern på tv, titta på tv & sedan slockna.
46: Vad är du tacksam för idag?:
Att hunden Lukas är här. Att mormor öppnade ögonen idag och kunde äta mat som de matade henne med (med sked). Det har hon inte kunnat på jättelänge, de har varit tvungna att spruta in maten i munnen på henne... Och så för att jag har den bästa pojkvännen man kan ha.
47: Vart hittade du den här listan?:
Hos nämnda pojkvän.

1 kommentar:
"27: När röstade du senast?:
Nej till att införa Euro som valuta i Sverige.."
*gråter* :'o(
Skicka en kommentar