2006-03-25

Sure. Me too.

I'm in. Uppsala. På den där Bloggkartan alltså.

Roligare än såhär blir det inte just nu. Ids inte skriva. Mer än att jag skarpt ogillar störningarna på trean. När jag tittar på tv alltså. Väldigt väldigt väldigt irriterande.

Inga kommentarer: