Sure. Me too.
I'm in. Uppsala. På den där Bloggkartan alltså.
Roligare än såhär blir det inte just nu. Ids inte skriva. Mer än att jag skarpt ogillar störningarna på trean. När jag tittar på tv alltså. Väldigt väldigt väldigt irriterande.
Skriver gärna. Läser gärna. Är som alla andra - men annorlunda.
I'm in. Uppsala. På den där Bloggkartan alltså.
Roligare än såhär blir det inte just nu. Ids inte skriva. Mer än att jag skarpt ogillar störningarna på trean. När jag tittar på tv alltså. Väldigt väldigt väldigt irriterande.
postade
Heidi
kl.
3/25/2006
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar