Pumpelipump.
Här sitter jag och pumpar mitt i natten. Typ.
Ont i nacken (haft hela veckan, har dock blivit värre under helgen). Ont i benen, det har blivit värre nu idag kände jag när jag promenerade tidigare idag. Och att ha fötterna på skrivbordet och sedan försöka lyfta ett ben är nästintill omöjligt. Jag borde stretcha mer i min vardag (?) typ. Så slipper jag den värsta värken.
Jag har ikväll (ett tag sedan) lyckats ha sönder en av två lampor jag har på skrivbordet. Råkade buffa till den ena så att den smällde i datorn och så ner på golvet. Den dog. Den lampan lyser inte mer. Undrar om jag har extra glödlampor någonstans eller om jag använt alla redan? Återstår att se. Får leta imorgon.
Imorgon (idag) börjar skolan igen. Min första lektion är imorgon. Biologi A är det som står på tur. Blir nog bra det där. Det är på gymnasienivå, så det ska väl gå vägen utan problem antar jag. Är mest Matten (matte C) som kommer att bli kämpig emellanåt, jag har inte räknat matte sedan hösten 2002 eller något sådant.
Nu. Nu ska jag roa mig lite en stund till, sedan lägga mig.

2 kommentarer:
PUMPAR?!? *asg* Vad är det du pumpar? En upplåsbar......XXXX....eh....luftmadrass - eller? ;D
Givetvis har jag införskaffat en uppblåsbar "Ken". ;)
Eller inte det nej. ;p
Skicka en kommentar