Såhär dagen efter.
Först och främst undrar jag vad det är för människa i Tierp som sitter och läser min blogg? Som går in här trots att jag inte skrivit något nytt? Jag har inte gett ut adressen till någon därifrån, så man undrar.. Jaja. Här finns inte så mycket spännande att läsa. Alls.
Gillar verkligen den där funktionen, så man ser vad ens besökare kommer ifrån och när de besökte sidan och hur ofta. Det är då man upptäcker sådana saker, som att någon sitter och går in på sidan ofta utan att säga något. Utan att hitta något nytt.
Jag har förövrigt inget speciellt att skriva om. Egentligen. Ovanligt va? Nej. Inte direkt.
Igår var jag hos Lisa. Vi tittade på Cityakuten och drack vin (nåja, hon drack öl) och åt chips. Gott och trevligt. Alltid lika roligt att umgås med henne. Har alltid något att prata om och våran humor är så sjuk att vi inte kan ha tråkigt. En bra bit efter midnatt fick Lisa för sig att vi skulle spela klädpoker. 2-1 till mig! ;)
Norrlänningar har konstiga idéer ibland. Eller rätt ofta. Eller tjaa, hela tiden. :p
Annars då? Det knallar väl på. Blev inte mycket sömn inatt.. eller imorse snarare. Känner mig konstig nog inte så himla trött, men inatt lär jag knappast uggla (så mycket). Någon måtta får det vara på uggleriet. Men just nattuggling är jag väldigt bra på. Ibland lite för bra.
Och mer än så här bjuder jag inte på.

10 kommentarer:
Personligen brukar jag nog bläddra igenom de bloggar jag har under favoriter ett par ggr per dag (om jag är hemma och inte har något bättre för mig). Jag har inte någon funktion inlagd som talar om ifall det skrivits något nytt eller inte i bloggarna. har förstått att det nog finns, men jag hajjar ju inte sånt där. ;)
Alltså är det kanske en förklaring till att vissa går in flera ggr/dag?
Jo. Mycket möjligt att det är så. Men jag undrar ändå vem i Tierp som sitter och roar sig med att läsa här. Eftersom jag inte gett ut adressen till någon där..
Vad är det för funktion?
www.sitemeter.com
Bli medlem. Gör som det står. Klart. :p
*s* Dina föräldrar?! ;-D
Nepp. För det är någon som läst även när de var bortresta till grannlandet. Så jag vet inte jag.. Verkar vara någon i centrum..
Tja, själv tycker jag att det är rätt bra att kunna se vad det är för människor som läser. De flesta vet jag förstås inte vilka det är, men vissa ip-adresser och liknande känner man ju igen.. Och var folk bor...:)
Och varsågod!
Ångrar du dig så är det ju bara att ta bort den så. ;)
Tja, paranoid kan man ju bli för mindre...
Min "hemstad".. Därför det är smått irriterande..
Skicka en kommentar