2005-10-12

Skönhetssömn.

Har legat i sängen i nästan en timme. Men nu är jag här en kort sväng innan jag kryper ner igen och stänger av teven för att sova.

Nyss kom jag på att jag inte startat upp min notifier för Bloglines. Orkar inte göra det nu heller. Har alltså inte haft den igång sedan igår och kommer inte att starta upp den förrän imorgon någongång. Att "missa" en dag brukar innebära över trettio inlägg. Minst. Förmodligen det dubbla.Så jag räknar med att imorgon när jag kör igång den så är det minst sextio nya inlägg. Hm. Skulle i och för sig kunna starta den bara för att se hur många det är just nu. Men inte läsa något. Alls. Orkar inte. Läsa alltså.

Den sa 71 nya inlägg. Såhär i första vändan. Sedan brukar den hojta till igen efter en stund för att då har antalet ökat ytterligare. Men nej. Tänker ändå inte läsa bloggar nu. Orkar inte riktigt bry mig såhär mitt i natten.

Bilden. Äntligen. Nu funkar det att slänga in den, så här är den helt enkelt:

2 kommentarer:

deeped sa...

Du är vacker. Så det så.

Heidi sa...

Tack. Kände mig vacker/snygg igår, därför jag tog kort på mig själv. Där är resultatet. Som jag tycker om, faktiskt. Också.