Byte.
Sådär. Bytt utseende på bloggen. Kände för det. Lessnade på den förra. Helt enkelt.
Nu ska jag se på tv.
Skriver gärna. Läser gärna. Är som alla andra - men annorlunda.
Sådär. Bytt utseende på bloggen. Kände för det. Lessnade på den förra. Helt enkelt.
Nu ska jag se på tv.
postade
Heidi
kl.
10/10/2005
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar