Sovdags redan.
Trött. Tabletten verkade mer idag än vad den gjort de senaste dagarna. Jag känner att jag måste lägga mig.
Trött, trött och trött.
Helt fantastiskt inlägg det här, verkligen. Känns så nödvändigt att skriva att jag ska lägga mig och att jag är trött. Precis. Just det. Smaskiga detaljer om Heidis liv. Kan se det framför mig, hur löpsedlarna skulle se ut om någon kvällsblaska fick nys om denna information om mig: "Heidi är trött och ska sova" och så citeras jag givetvis under den stora feta rubriken, "Tabletten gör mig trött". Eller något liknande.
Fan va dryg jag är. Det där stycket bevisar hur trött jag är. Då blir jag sådär larvig av mig.
Godnatt.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar