2005-09-25

Snygg.

Mitt hår är fint. Jag har låtit det självtorka och har inte borstat det. Fina lockar. I övrigt är jag väl .. också snygg.

Dessutom. Såg just att en av mina favoritskådisar (nåja, en av de snyggaste..) är med i filmen jag tittar på. Madonna är också med i den. Har faktiskt inte sett den förut, "Det näst bästa". Har aldrig orkat kolla vad den där skådisen heter. Han spelade även läraren i Never Been Kissed. Bra film. Denna film är också bra, lite .. sorgsen emellanåt av olika anledningar.

Fan, jag får ont i hjärtat och magen av sådana där filmer. Som nyss till exempel. :(

Ont i hjärtat och magen har jag. Annars också. Mitt fel. Skyller inte på någon annan.

Nu fick filmen mig att gråta. Ovanligt. Inte. Och så slutar den. Jaha.

Måste verkligen diska imorgon. Kan inte ha det som det är nu. Den dumma disken diskar inte sig själv tyvärr och eftersom jag skjuter upp allt så har jag inte tagit hand om den på hela veckan. För sex dagar sedan fyllde jag diskhon med all disk och fyllde på med vatten. Idag tömde jag diskhon på vattnet för det var äckligt. Det säger väl en del om hur dags det är att diska.. Plus att det tillkommit en massa disk.

Söndag. 25 september 2004 var mina föräldrar och hälsade på tydligen. Vi gick ut på promenad och jag bjöd på mat. Där ser man. De har hälsat på två gånger (eller är det en gång..?) sedan jag flyttade hit till min lilla mini-lägenhet. Jag får sällan besök. Lisa är "stamgäst" här hos mig dock. Vilket är treeeevligt. Fan, jag saknar att prata med henne. Inte pratat på flera dagar ju! Lisa FIXA DIN DUMMA MSN!

Mer onyttigheter nu. Se på tv och sådär. Måste nog ta en ipren, har ont där i bröstet igen. Rätt irriterande, önskar att jag bara kunde massera som på andra delar av kroppen men där är det liksom svårt.

Inga kommentarer: