2005-09-09

Några saker.

Jag lyssnade på musik (mp3-spelare är bra att ha) när jag mockade och donade i stallet. Jag rentav sjöng för full hals när det kom sådana låtar som jag kan texten till. Vickade lite på häcken också för den delen, mockningen blev lite roligare på det sättet helt enkelt. Måste sett fånigt ut och låtit illa. En som står och sjunger för fullt och vickar på rumpan från sida till sida och mockar skit.. Bara mockningen känns roligare så spelar det väl ingen roll hur jag gör.

Trots att jag sysselsatte mig så pass mycket som jag gjorde, hann jag tänka lite för mycket. Inte för mycket kanske, men jag hann tänka en hel del saker och känna en massa. Jag kände bland annat att jag längtar något så fruktansvärt mycket efter att kramas och vara nära. Det behöver inte betyda att det ska leda till något mer, som sex - även om jag inte skulle säga nej till det heller, men ändå. Kramas. Vara nära. Pussas. Smekas. Jatackhelstnupåengång. Den som väntar på något gott.. Det gör jag verkligen. Jag väntar och längtar. Saknar. Jag struntar just nu helt i att jag säkert inte borde mala på om sådant här för tillfället, för jag måste få skriva av mig om det. Dela med mig av mina tankar. Det är mycket jag saknar just nu, det är väl inte så konstigt egentligen. De bara är så. Men snart så.. kanske.. eller något åt det hållet.. Det visar sig.

Varmt är det också. Solen värmer trots att det är en markis nere här utanför fönstret. Men så är jag varm efter allt jobb i stallet och mer blir det. Ska bli skönt att duscha senare ikväll kan jag säga. Duscha och slappa. Efter kvällsfodringen kan jag slappna av och bara vara. Se på tv och .. inte vet jag.. Fika?

Snart halv sex. Jaha.. En dag till. Och fler blir det väl - det är trots allt helg..

Och nu, nu ska jag sluta svamla och se om jag hittar något att äta innan jag går ut i stallet igen.

Inga kommentarer: