2005-08-16

Ont ont och ont.

Det gör ont i låren. Jag är inte ett dugg förvånad över det eftersom jag gått i en massa trappor idag och redan då gjorde det ont, iallafall när jag gick upp (från bottenvåningen till femte våningen.. några gånger..). Ont i ryggen också, men det är sådana smällar man får ta emellanåt helt enkelt.

Visst gör det ont på andra ställen och sätt också. Som alltid, min kropp vet inte hur man ska bete sig. Trotsig.

Den där filmen jag nämnde tidigare pågår än. Den slutar snart. Kvinnan som är sjuk i huvudet har bara blivit värre och värre och värre. Filmen är inte ett dugg bra, ändå har jag lite koll över vad den handlar om och vad som händer. Hej och hå..

Andra till tredje september ska jag ta hand om Zeppolin (och Totte). På fredagen ska jag mocka, ta in dem, ge middag, rida Zeppolin och jag antar att jag ska ge kvällsmaten också. Jag ska sova över där, för på lördagen ska jag morgonfodra, släppa ut hästarna, mocka, fodra lunch och fylla på mat i hinkar och höpåsar. Vatten likaså. Pernilla sa att jag får ta med mig någon om jag vill (ligger liksom ute på landet.. det blir jag och kattungarna i huset, tjohej), men äh. Så länge det finns tv så är jag nöjd.. Internet finns också förstås..

Nu.. Sängen. Få se om jag kommer upp runt nio-halv tio eller inte. Det visar sig. Allt visar sig, någongång.

Inga kommentarer: