Kan andas igen.
Känns verkligen i hela kroppen att tentan är skriven. Det går lättare att andas och klumpen i magen har krympt rejält och försvunnit. Hjärtat får inte för sig att det ska slå snabbare än normalt och gråten gör sig inte påmind i mina ögon. Det känns bra helt enkelt. Det här är en bra dag - verkligen!
Solsken ute och jag funderar på om jag inte borde gå ut och läsa lite i solen trots allt, eller åtminstone lägga mig och sola lite och lyssna på musik i sisådär en timme? Verkligen bara njuta. Nu när hösten snart är här. Jomen så gör jag, dumt att sitta inne hela dagen. Sitta inne och häcka kan jag göra senare, men nu ut i solen! :)
*ler stort*

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar