Flyttlasset.
Nu till ett mer "normalt" inlägg. ;)
Jag är trött, dessutom har jag haft huvudvärk till och från idag. Kånkat kartonger, kassar och grejer. Säger bara en sak; det är tur att hissar finns. Hade annars blivit jobbigt med tanke på att sakerna skulle ner från femte våningen. Det tog några timmar att få ner allt och packa in det. Min stackars Saab var proppfull och det kändes när jag körde. Det gick mycket lättare att köra hem från Månkarbo till Uppsala sen än vad det gjorde mellan Enköping och Månkarbo.. ;)
Har ett par skråmor här och där. Inga sår egentligen, utan röda märken efter att ha burit saker. Dessutom gjorde jag illa vänsterarmen i en dörr, skrapade i den REJÄLT när jag gick igenom en dörr bärandes på en mycket tung IKEA-kasse och pratandes i mobilen. Det var Johanna som ringde och undrade var jag var, hon hade tänkt komma och hälsa på mig om jag varit hemma. Men det var jag inte, så det blir en annan dag helt enkelt.
Fick gulla med Linnea idag också, söta lilla apunge. Hon har helt klart bebisvärldens coolaste frisyr. En rejäl tuppkam har hon, en mohikanfrisyr med massor av långt och svart hår. Hon är verkligen underbar, en glad liten bebis är hon dessutom. Pratar mycket och gärna och ler så fort tillfälle ges. :D
Trött trött trött. Något mer pluggande blir det inte för mig idag, blir extra imorgon och resten av dagarna denna vecka. Känns väldigt roligt. Inte. Men jag har inget val. Det är bara att fortsätta försöka kliva upp i vettig tid. Senast halv tio är mitt mål. Ska försöka hålla det. Ställer två larm, det brukar oftast funka.
Nu ska jag diskutera med Pernilla över msn, om när jag kan rida och sådär.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar