2005-08-01

Femman v. 31

Femman v.31

1. Vilken kroppsdel är du mest stolt över?
Mest stolt över? Min rumpa är rätt välformad. Annars gillar jag mina ögon mycket.

2. Välj ett ärr, säg var det sitter och berätta hur det kom till.
Har ärligt talat inte många är, men om jag spänner läpparna lite så kan man se ett ärr på min underläpp. Om jag inte minns helt fel så ramlade jag in i en dörr som liten och läppen fick ta smällen. Ungefär.

3. Vilken är din mest intressanta kroppsliga detalj?
Intressanta? Det måste jag fundera på. Men alltså.. Mest intressanta? Allt är väl intressant på sitt sätt? ;)

4. Vilken kroppsdel är du minst kompis med?
Min mage. Inte för att den är ful/tjock/smal/liknande utan för att det är den som bråkar mest med mig i tid och otid. Utöver det är det väl annars låren som stör mig lite emellanåt, över 10 års ridning sätter sina spår...

5. Har du opererat bort något och saknar du det i så fall?

En vårtpolyp (eller vad läkarna nu kallade den, inte bara polyp iallafall) från min högra näsborre någongång när jag gick i högstadiet. Mycket otrevlig upplevelse. Dessutom har jag blivit av med alla fyra visdomständerna, som om det där inte räckte så har jag väl blivit av med en pyttepytteliten bit från en viss del av kroppen några år sedan som skulle analyseras. Vad och varför känns lite väl.. onödigt att ta upp. Jag saknar inte något av det som tagit ifrån min kropp. Sällan man opererar bort trevliga saker om man säger så..


Inga kommentarer: