2005-07-25

Kommit upp nu.

Uppe ur sängen och jag har duschat. Mycket mer än så har jag inte hunnit med än. Har haft mycket konstiga drömmar inatt, det är ingen idé att jag ens försöker återberätta dem. De är för invecklade och konstiga för det.

Nu blev det sådär igen, jag har blicken på skärmen och fingrarna vilandes på tangentbordet men det tar en evighet för mig att skriva något. Att finna ord att skriva. Kan bero på att jag inte vet vad jag ska skriva. Svammel bara.

Det är oändligt många tankar som virvlar runt i huvudet på mig, får ingen ordning på dem alls. Det är nästan som om de slåss om utrymmet och slåss om att vara just den tanken som jag tänker mest på. Kaos. För alla tankar dyker upp i omgångar och jag önskar att jag kunde stänga av tankeverksamheten, finns det en sådan knapp?

Idag ska jag till stallet, till Zeppolin. Jag saknar henne, hon får mig att glömma mig själv och bara tänka på henne. Därmed försvinner alla jobbiga tankar under ett par timmar. Oftast iallafall.

Mer än såhär kan jag inte få ner i ord just nu. Det är stopp.

Inga kommentarer: