Jättetrött.
Jag är fruktansvärt trött, kan knappt skriva och ögonen vill stängas hela tiden. Jag ska ta hand om marsvinet nu och sedan lägga mig. Är verkligen verkligen jättetrött!
Godnatt. Dröm söta drömmar.
Skriver gärna. Läser gärna. Är som alla andra - men annorlunda.
Jag är fruktansvärt trött, kan knappt skriva och ögonen vill stängas hela tiden. Jag ska ta hand om marsvinet nu och sedan lägga mig. Är verkligen verkligen jättetrött!
Godnatt. Dröm söta drömmar.
postade
Heidi
kl.
5/26/2005
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar